Hejsa

Jeg er en frisk ung mand på den rigtige side af de 40
Jeg går og hjælper min far og nogle venner engang imellem når de har brug for hjælp.
Når det er gråt og trist i vejret gamer jeg WOW men ikke lige så meget som Marewen som er min forlovede, kender også Strong i HA og Zealern er min søn heri Guilden
Jeg har ikke den store arfaring med raid, da jeg stort set har kørt min/ mine char op solo med lidt hjælp fra kæresten
jeg tænkte at nu måtte jeg nok hellere prøve noget der krævede lidt mere end bare og queste selv:)
Jeg startede i DL (Danish Lengends) hvorefter jeg flyttede til HI (Heroes Inc) hvorjeg kom med i Naxx på sidste boss det var okay sjovt og har siden da ikke været på noget raid, Kæresten og søn´en har så været i ICC med jer hvor jeg har siddet og kigget lidt med hvor jeg kunne se det kunne være sjovt og spændende og prøve det med en guild der ved hvad de laver
Strong Aka Kennet spurgte om jeg ikke skulle ind i en ORDENLIG Dansk Guild og det må så være jer han mente da han opfordre mig til og lave den her ansøgning

Noget i evt mangler omkring mig så skriv endelig ingame på Aquintar el til Marewen / quarcro som er kæresten´s char i HA
I´m out locking for some fun